Saturday, March 26, 2011

Me and the Midget-scripted reality (part one)

The events in the following comic are based on actual events. The names and places have been changed to protect the identities of the parties involved.






I could fill a book with all the nonsense that happened that month. But I'll try to stick to the meat of the story. It should take about three pages to complete. Stay tuned for the next exciting chapter, same Midget time, same Midget blog. (Thanks for reading guys.) a3

114 comments:

  1. http://www.facebook.com/group.php?gid=266463256658&ref=ts

    Be the first to know. Check us out on facebook.

    get the behind the scenes at my space.

    http://www.facebook.com/group.php?gid=266463256658&ref=ts

    Be the first to know. Check us out on facebook.

    get the behind the scenes at my space.

    http://home.myspace.com/index.cfm?fuseaction=home

    ReplyDelete
  2. Nice comic! I like your old banner better, yo should change it back. :)

    ReplyDelete
  3. i like the new banner, and i also like the new cartoon :D

    ReplyDelete
  4. Your drawing style looks a little bit different in this one. I cannot wait for the next one!

    ReplyDelete
  5. Will definitely check out the facebook, thanks.

    ReplyDelete
  6. I'm looking forward to buy the book! This seems nice :D

    ReplyDelete
  7. awesome comic, you're good ;)

    ReplyDelete
  8. that would have been a trip. hehe

    ReplyDelete
  9. Nice one, I'll have to check out the facebook

    ReplyDelete
  10. I like that dwarf, nice comic

    ReplyDelete
  11. This is pretty awesome if I may say

    ReplyDelete
  12. sun goes down let's get piss drunk

    ReplyDelete
  13. lol drunk midgets are way wicked cool

    ReplyDelete
  14. Wow... pretty fun. The idea of midgets that are drunk is a million dollar idea!. Nice read.!

    ReplyDelete
  15. hahaha wow that one was great. insta saved and bookmarked you

    ReplyDelete
  16. lol "lets get piss drunk to celebrate"

    ReplyDelete
  17. Getting drunk to celebrate things has always been a mystery to me. You spend a ton of money, then puke everywhere, and feel like dying the next day. No fun to me. D:

    ReplyDelete
  18. Getting piss drunk is always the best solution.

    ReplyDelete
  19. I'll be sure to come back for the other pages/chapters of this story, doing very good so far

    ReplyDelete
  20. did you make these? theyre good
    following:D

    ReplyDelete
  21. Wow lol did he actually get a spot with Debby Travis? I have no idea who she is either lol.

    ReplyDelete
  22. I've seen you, and you're good.

    ReplyDelete
  23. interesting comics, original

    ReplyDelete
  24. Like this one. Keep up the good work!

    ReplyDelete
  25. just started reading your stuff and I'm loving it. I followed of course! you might like some of our content at www.themanscave.org check it out!

    ReplyDelete
  26. HmmM wonder where this will take us...

    ReplyDelete
  27. Ahahaha nice one , looking forward to more

    ReplyDelete
  28. dude this is pretty cool. you have alot of talent hehe. ill need to set up a feed for these

    ReplyDelete
  29. It's looking good mate. As far as I can see now though, you do have one spelling mistake. You used there instead of their. Other than that it looks pretty sharp.

    ReplyDelete
  30. That's pretty awesome. Hard to find original work these days.

    ReplyDelete
  31. Jokes man - I love your blog! Same time next week? I hope so! :D

    ReplyDelete
  32. Hahaha. I wanna try out for a reality show now! :p

    ReplyDelete
  33. Oooh woooowwww...

    Followed.
    bigunicorn.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. At least he's got the 'rampant inebriation' part of being a reality t.v. star down.

    ReplyDelete
  35. I was feeling stupid for not know who Debbie Travis was, and then I read the third panel. Almost googled it, might still.

    ReplyDelete
  36. lol, this really made me laugh dude!! haha

    ReplyDelete
  37. Wow, you are actually really talented!

    ReplyDelete
  38. hahahaha made my day! Want to see the next one!!

    ReplyDelete
  39. Ahahah, this is hilarious

    +followed :)

    ReplyDelete
  40. Thanks for the kind words guys. And Levi Ive corrected my mistake thanks for catching that.

    ReplyDelete
  41. hilarious definitely booking this page

    ReplyDelete
  42. I am looking forward to your newer comics. :)

    ReplyDelete
  43. Great post, cant wait for the next one :)

    ReplyDelete
  44. Good post, definitely checking out the Facebook and following :D

    ReplyDelete
  45. Looking forward to the next post (because right now, I'm completely lost). :D

    ReplyDelete
  46. Looking forward to the next comic :)

    ReplyDelete
  47. Your drawing style looks a little bit different in this one. I cannot wait for the next one!

    ReplyDelete
  48. Awesome blog man! Keep up the good work! It will pay off!

    ReplyDelete
  49. Haha hilarious! Come check me out, alphabetalife.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Like this comix, you can share more!

    ReplyDelete
  51. This is pretty funny! Keep up the good work bro!

    ReplyDelete
  52. If you make these im very impressed

    ReplyDelete
  53. Something about drunken midgets makes me very happy.

    ReplyDelete
  54. Loved it, looking forward to more. Followed.

    ReplyDelete
  55. Awesome comic look forward to more posts like this

    ReplyDelete
  56. I love this kind of comix hehe nice one!

    ReplyDelete
  57. This is hilarious!

    Great post. Following you!

    ReplyDelete
  58. Why does the midget look like a down and out Mario? Hahaha

    ReplyDelete
  59. you are a talented and funny individual, qualities that are hard to come by these days

    ReplyDelete
  60. oh my gosh! just left it suspended there! i know something is gonna go down when you get drunk... but what??? nice comic!

    ReplyDelete
  61. Very nice blog man. Also you can use the google translate bar to read my blog. ^^

    ReplyDelete
  62. So you mean every comic you right happened in real life ?

    ReplyDelete